Regulile

Alegerea produsului

Dacă Dvs. căutaţi un anumit model – atunci introduceţi în linia de căutare doar denumirea modelului. Sistemul o să vă propună automat produsele, care coincid exact sau sunt similare cererii introduse de Dvs. Produsul ce vă interesează poate fi de asemenea ales, folosind catalogul nostru comod. Categoriile de mărfuri sunt grupate logic şi sunt însoţite de simboluri grafice, fapt ce permite să vă lămuriţi rapid în diversitatea produselor. Găsiţi prin orice modalitate comodă modelul ce vă interesează şi luaţi cunoştinţă de caracteristicile lui. Comparaţi, alegeţi şi comandaţi.

Perfectarea comenzii

După ce o să vă determinaţi cu produsul, adăugaţi la comandă produsul de care aveţi nevoie, apăsând butonul „În coş”. Puteţi continua cumpărăturile, adăugând în coş atâtea produse, de câte aveţi nevoie ori să treceţi la perfectarea comenzii. Dacă aţi finisat alegerea produselor, treceţi în coş şi verificaţi conţinutul lui. Aflându-vă în coş, puteţi schimba uşor structura Comenzii: elimina produsele inutile sau schimba cantitatea acestora. Coşul este întotdeauna disponibil pentru vizualizare de pe fiecare pagină a magazinului şi Dvs. puteţi trece în orice moment la perfectarea comenzii. Atunci când veţi decide că, Comanda Dvs. este formată complet, apăsaţi butonul „Perfectarea comenzii”. Dacă faceţi pentru prima dată cumpărături în internet-magazinul sonycenter.md, atunci va trebui să îndepliniţi procedura de înregistrare pe site. Nu este nimic complicat, va fi nevoie doar să completaţi un formular. Atrageţi atenţie la câmpurile, obligatorii de completare: aceste date sunt necesare pentru înregistrarea corectă a comenzii Dvs. şi pentru livrarea operativă.

Condiţii

Condiţiile de vânzare reprezintă în sine condiţiile contractuale, în baza cărora se va efectua cumpărarea-vânzarea produselor, prezentate în Catalogul de produse din internet-magazinul nostru.

Desfăşurând activitatea noastră în conformitate cu aceste condiţii, noi ne asumăm responsabilitatea de a livra şi transmite în proprietatea Voastră produsul ales şi achitat de Dvs. conform procedurii, specificate în regulile internet-magazinului.

Respectarea de către Dvs. a procedurii de comandare şi achitare a produsului, indicată în aceste reguli, precum şi conformarea cu regulile de lucru ale internet-magazinului este o condiţie de executare a obligaţiilor noastre privind livrarea produsului comandat de Dvs.

Dvs., în calitate de cumpărător al produselor, va trebui să vă exprimaţi acordul privind condiţiile de vânzare a produselor prin apăsarea tastei „Accept condiţiile de cumpărare”. Primind acordul Vostru vizavi de condiţiile de vânzare, vom reieşi din faptul că, Dvs. v-aţi exprimat voinţa pentru procurarea produsului din magazinul nostru în conformitate cu aceste reguli.

Achitarea

Odată ce treceţi la achitare Dvs. confirmaţi acordul vostru privind de Condiţiile de vânzare a produselor magazinului nostru.

Dvs. alegeţi modalitatea de plată pentru orice comandă în timpul perfectării acesteia.

Puteţi alege una din următoarele opţiuni:

Achitarea cu cardul bancar

Această modalitate de plată este disponibilă doar pentru persoanele fizice.

Toate operaţiile cu cardurile din plastic se efectuează prin intermediul terminalelor electronice de plată BC MOLDOVA-AGROINDBANK SA.

Noi acceptăm şi plăţi online în baza cardurilor bancare prin sistemele de plată Visa, MasterCard, cu codul CVV2/CVC2.

Datele cardului bancar urmează a fi introduse şi confirmate pe pagina de achitare timp de 40 minute (timpul de aşteptare la introducerea datelor mijlocului de plată). Peste 40 minute achitarea se închide din motivul expirării termenului de aşteptare.

În unele cazuri, conform rezultatelor de verificare a băncii este posibil refuzul în efectuarea tranzacţiei în cadrul sistemului de plată cu cardul.

Pot fi următoarele motive de refuz:

  • banca-emitentă a cumpărătorului nu susţine tehnologia inofensivă de prelucrare a plăţilor, care este solicitată în mod obligatoriu de sistemul internaţional de plăţi VISA şi Mastercard;
  • banca-emitentă a cumpărătorului a impus interdicţie pentru efectuarea plăţilor prin Internet (unele bănci pun interdicţie pentru efectuarea plăţilor prin Internet, protejându-se de escrocherii);
  • datele introduse nu au fost confirmate de cumpărător pe pagina de achitare, eroarea formatului de date şi etc.

În dependenţă de cauza refuzului în autorizarea tranzacţiei, pentru soluţionarea acestei întrebări Dvs. puteţi:

  • Să vă adresaţi pentru explicaţii la banca-emitentă;
  • În cazul, dacă Dvs. aţi achitat comanda cu cardul bancar iar mai târziu v-aţi refuzat de ea, atunci returnarea banilor transferaţi se face pe cardul deţinătorului.

Dacă beneficiarul comenzii nu este plătitorul, atunci la perfectarea comenzii trebuie să indicaţi N.P.P. beneficiarului comenzii, precum şi numărul lui de telefon.

Achitarea prin transfer bancar

Această modalitate de plată este disponibilă atât pentru persoanele juridice, cât şi fizice.

În cazul acestei opţiuni Veţi putea tipări ordinul de plată (pentru persoanele juridice) sau dispoziţia de plată completată pentru achitarea prin bancă (pentru persoanele fizice). Fiţi atenţi, banca va încasa un comision suplimentar pentru transferul banilor, care nu este inclus în cont.

Obligaţia Dvs. de achitare a comenzii prin transfer bancar se va considera îndeplinită conform condiţiilor acestor reguli, dacă plata va ajunge în contul nostru timp de 7 zile de la data primirii comenzii.

Atenţie! La achitarea produsului prin transfer bancar livrarea comenzilor se efectuează doar după primirea banilor în contul nostru de decontare.

Pentru primirea în termen a mijloacelor băneşti, noi recomandăm să transferaţi banii prin bancă cel târziu timp de 3 zile de la data primirii comenzii. În cazul când plata nu va ajunge în termenul de şapte zile menţionat mai sus, comanda va fi automat anulată şi va fi nevoie să o repetaţi. Dacă la perfectarea comenzii repetate s-a schimbat preţul pentru produsul procurat, atunci pentru cea de-a doua comandă va funcţiona preţul curent la acel moment. În plus, banii ajunşi în contul nostru ca urmare a transferului Dvs., pot fi folosiţi pentru orice alte cumpărături făcute de Dvs. în magazinul nostru.

Livrarea şi primirea

După plasarea comenzii, veţi primi o scrisoare la adresa de e-mail indicată, iar operatorul nostru va lua legătura cu Dvs. la numărul indicat de telefon, pentru a confirma disponibilitatea produsului şi pentru a concretiza termenul şi adresa de livrare. Mai apoi, la Dvs. va veni curierul nostru, care va aduce Comanda. Livrarea produselor comandate în internet-magazinul sonycenter.md se realizează atât în raza or. Chişinău (până la Postul Poliţiei Rutiere ori până la tăbliţa cu denumirea oraşului, acolo unde nu este post) cât şi în toată Republica. Mai multe detalii despre condiţiile de livrare le puteţi găsi aici.

Dacă consideraţi, că costul livrării face Cumpărătura Dvs. nerentabilă – atunci Vă invităm să vizitaţi magazinul nostru pe adresa: or. Chişinău, str. Albişoara 4 (C.C. „Atrium”, intrarea din partea bulevardului Cantemir). La primirea produsului, Dvs. trebuie să examinaţi aspectul exterior al produsului, să verificaţi completarea lui şi după aceasta să vă semnaţi în actele de primire aduse de curier.